marți, 26 ianuarie 2010


Esti precum o lunga tacere ce ma stinge intr-un anotimp, in care visele infloresc in curcubee infinite

Te-as descrie in cuvinte nestiute … intr-un dialect anume, pictat in lumina, orbitor … si invaluit in mister. Si in misterul tau sa ma pierd as vrea si sa uit de mine pentru totdeauna si sa simt cum ma sting in tacerea ta ...


Iar TU … tu sa nu-mi vorbesti prin cuvinte
EU … eu sunt vorbita de cuvinte ce nici macar nu ma cunosc

… hamm TU si EU – o poveste soptita tacerii, in numele iubirii

Tu esti o lunga tacere ce ma stinge in umbra cuvintelor mele si-mi aprinde inima
Sarutul tau vindeca ranile cuvintelor ce nu au avut puterea a rosti ceva
Sarutul tau vorbea sufletului meu … shhht … nu-i mai vorbi sufletului meu !
S-ar putea sa ma indragostesc prea mult de tacerea ta
S-ar putea sa uit toate cuvintele din lume
S-ar putea sa uit ca intr-o zi am scris despre tacerea ta
S-ar putea sa uit chiar si de tacerile mele, dar nu voi putea uita niciodata povestea noastra, scrisa-n abisuri de suflet …

2 comentarii:

  1. Pentru unii o tacere e ceva sinistru, o tacere inseamna un mister, pentru altii o tacere ascunde lacrimi, zambete, bucurii si tristeturi, toate stranse la un loc bine pastrate ce nu vor putea fi vreodata uitate, o parte din ele stau undeva intr-un sertar ilustrate altele in atingeri si fapte, tacerea e arhiva sufletului pe care cu toti o vom pastra vie in noi !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. hei tu... la multi ani ce mai faci ??? mai traiesti ? :)

    RăspundețiȘtergere